ДЕЯКІ ОСОБЛИВОСТІ ЗАДАЧІ МАКСИМІЗАЦІЇ МОМЕНТУ ВЕКТОРНО-КЕРОВАНИХ АСИНХРОННИХ ДВИГУНІВ У РЕЖИМІ ОСЛАБЛЕННЯ ПОЛЯ
Article_6 PDF

Ключові слова

асинхронний двигун
векторне керування
ослаблення поля
оптимізація
межова швидкість

Як цитувати

Приймак, Б. . «ДЕЯКІ ОСОБЛИВОСТІ ЗАДАЧІ МАКСИМІЗАЦІЇ МОМЕНТУ ВЕКТОРНО-КЕРОВАНИХ АСИНХРОННИХ ДВИГУНІВ У РЕЖИМІ ОСЛАБЛЕННЯ ПОЛЯ». Праці Інституту електродинаміки Національної академії наук України, вип. 46, Травень 2017, с. 042, https://prc.ied.org.ua/index.php/proceedings/article/view/256.

Анотація

Досліджено особливості максимізації моменту векторно-керованих асинхронних двигунів за ослаблення поля. Отримано аналітичний вираз для межової швидкості ротора, з якої слід починати зниження потоку. Встановлено, що межові швидкості, які виокремлюють зони оптимізації моменту з різними умовами визначення екстремуму, суттєво залежать від максимального струму статора. Якщо обмеження струму статора перевищує критичне значення, то зона оптимізації B, де обмежуються водночас напруга та струм, зникає, а залишаються зони A та С, де обмежуються лише струм та напруга відповідно. У цьому разі перестає зростати показник відносного приросту моменту двигуна, який визначає ступінь поліпшення властивостей привода внаслідок максимізації моменту. Для обчислень використано дані двох двигунів, потужності яких відрізняються у двадцять разів. Бібл. 10, рис. 6, таблиця.

Article_6 PDF

Посилання

Priymak B.I. The power of an asynchronous electric drive with the maximization of the moment in the zone of high rotor speed. Bulletin of the Nat. tech. un-tu Kharkiv polytechnic. in-t. Subject. vip. Problems of automated electric drive. Theory and practice. Power electronics and energy efficiency. 2015. P. 142-146.

Priymak B.I. Mathematical models of an asynchronous machine with the reimbursement of expenses at the entrance. Pr. Institute of Electrodynamics of the National Academy of Sciences of Ukraine. 2005. No. 3 (12). P. 60–66.

Bodson M., Chiasson J.N., Novotnak R.T. A systematic approach to selecting flux references for torque maximization in induction motors. IEEE Trans. on Control Sys.Technol. Vol. 3, No. 4, Dec. 1995. P. 388–397.

Casadei D., Mengoni M., Serra G., Tani A., Zarri L. A control scheme with energy saving and DC-link overvoltage rejection for induction motor drives of electric vehicles. IEEE Trans. Ind. Applicat. 2010. Vol. 46, No 4. P. 1436–1446.

Harnefors L., Pietilainen K., Gertmar L. Torque-maximizing field-weakening control: design, analysis, and parameter selection. IEEE Trans. Ind. Electron., Vol. 48, No.1, Feb. 2001. P. 161–168.

Lim S., Nam K. Loss-minimizing control scheme for induction motors. Proc. Inst. Elect. Eng., Vol. 151, No. 4, 2004. P. 385–397.

Man K.F., Tang K.S., Kwon S. Genetic algorithms: concepts and applications. IEEE Trans. Ind. Elec., Vol. 43, No. 5, 1996. P. 519–534.

Mengoni M., Zarri L., Tani A., Serra G., Casadei D. A comparison of four robust control schemes for field-weakening operation of induction motors. IEEE Trans. Power Elec. 2012. Vol. 27, No.1. P. 307–320.

Novotny D.W., Lipo T.A. Vector control and dynamics of AC drives, Oxford: Clarendon Press, 1996. 456 p.

Wieser R.S. Optimal rotor flux regulation for fast accelerating induction machines in the field weakening region. Proc. IEEE Ind. Applicat. Soc. Annu. Meeting IAS. 1997. Vol.1. P. 401–409.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Авторське право (c) 2017 Б.І. Приймак

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.