Анотація
До систем безперервного транспорту, в тому числі й канатним конвеєрам, що призначені для переміщення людей та вантажів, пред’являються досить жорсткі вимоги щодо безпеки та енергетичної ефективності їхньої роботи. Зазвичай підвісні канатні дороги, що експлуатуються, мають нерегульований електропривод із системою плавного пуску. Серед шляхів забезпечення вказаних вимог є використання сучасних регульованих електроприводів. У роботі розглянуто електромеханічну систему з векторно-керованим асинхронним електродвигуном. На основі отриманої моделі в межах пакета прикладних програм MATLAB/Simulink проведено дослідження динамічних характеристик електропривода підвісної канатної дороги. Надано аналіз характеру розподілу динамічної похибки за швидкістю руху та втрат потужності залежно від навантаження та швидкості переміщення канатного тягового елемента транспортної системи. Наведені в статті результати дають змогу обирати раціональні електроприводи для систем безперервного транспорту з канатними тяговими елементами. Бібл. 5, рис. 5, табл.
Посилання
Dukelskyi A.Y. Suspended cable cars. Moskva. 1966. 130 p. (Rus)
Janusz Kowal, Jacek Snamina, Andrzej Podiadlo, Jaroslaw Konieczny Static and dynamice analysis of the cableway. Re-searchgate. 2008. URL:
https://www.researchgate.net/publication/258297882_Static_and_dynamic_analysis_of_the_cableway .
Peresada S.M., Kovbasa S.M. Generalized algorithm of direct vector control of an induction motor. Tekhnichna Elektrodynamika. 2002. Pp. 17−22. (Ukr)
Pechenik M.V., Burian S.O., Naumchuk L. M. Research of energy modes of operation of a multi-engine belt conveyor. Tekhnichna Elektrodynamika. 2016. No 3. Pp. 82−84. (Ukr) DOI: https://doi.org/10.15407/techned2016.03.082
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Авторське право (c) 2021 М.В. Печеник, С.О. Бур’ян, Г.Ю. Землянухіна, Д.В. Руднєв