АНАЛІЗ РЕЖИМІВ РОБОТИ ЕЛЕКТРОПРИВОДА ПІДВІСНОЇ КАНАТНОЇ ДОРОГИ ПРИ ВИКОРИСТАННІ СИСТЕМИ ВЕКТОРНОГО КЕРУВАННЯ
Article_5 PDF

Ключові слова

підвісна канатна дорога
векторне керування
тяговий елемент
втрати потужності
динамічна похибка

Як цитувати

Печеник, М., С. Бур’ян, Г. . Землянухіна, і Д. Руднєв. «АНАЛІЗ РЕЖИМІВ РОБОТИ ЕЛЕКТРОПРИВОДА ПІДВІСНОЇ КАНАТНОЇ ДОРОГИ ПРИ ВИКОРИСТАННІ СИСТЕМИ ВЕКТОРНОГО КЕРУВАННЯ». Праці Інституту електродинаміки Національної академії наук України, вип. 58, Травень 2021, с. 039, doi:10.15407/publishing2021.58.039.

Анотація

До систем безперервного транспорту, в тому числі й канатним конвеєрам, що призначені для переміщення людей та вантажів, пред’являються досить жорсткі вимоги щодо безпеки та енергетичної ефективності їхньої роботи. Зазвичай підвісні канатні дороги, що експлуатуються, мають нерегульований електропривод із системою плавного пуску. Серед шляхів забезпечення вказаних вимог є використання сучасних регульованих електроприводів. У роботі розглянуто електромеханічну систему з векторно-керованим асинхронним електродвигуном. На основі отриманої моделі в межах пакета прикладних програм MATLAB/Simulink проведено дослідження динамічних характеристик електропривода підвісної канатної дороги. Надано аналіз характеру розподілу динамічної похибки за швидкістю руху та втрат потужності залежно від навантаження та швидкості переміщення канатного тягового елемента транспортної системи. Наведені в статті результати дають змогу обирати раціональні електроприводи для систем безперервного транспорту з канатними тяговими елементами. Бібл. 5, рис. 5, табл.

https://doi.org/10.15407/publishing2021.58.039
Article_5 PDF

Посилання

Dukelskyi A.Y. Suspended cable cars. Moskva. 1966. 130 p. (Rus)

Janusz Kowal, Jacek Snamina, Andrzej Podiadlo, Jaroslaw Konieczny Static and dynamice analysis of the cableway. Re-searchgate. 2008. URL:

https://www.researchgate.net/publication/258297882_Static_and_dynamic_analysis_of_the_cableway .

Peresada S.M., Kovbasa S.M. Generalized algorithm of direct vector control of an induction motor. Tekhnichna Elektrodynamika. 2002. Pp. 17−22. (Ukr)

Pechenik M.V., Burian S.O., Naumchuk L. M. Research of energy modes of operation of a multi-engine belt conveyor. Tekhnichna Elektrodynamika. 2016. No 3. Pp. 82−84. (Ukr) DOI: https://doi.org/10.15407/techned2016.03.082

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Авторське право (c) 2021 М.В. Печеник, С.О. Бур’ян, Г.Ю. Землянухіна, Д.В. Руднєв

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.