МОДИФІКАЦІЯ СХЕМОТЕХНІЧНОГО РІШЕННЯ ТИРИСТОРНОГО РЕГУЛЮВАЛЬНОГО КОМПЕНСАТОРА З АВТОМАТИЧНИМ НАЛАШТУВАННЯМ КОЛИВАЛЬНОГО LC-КОНТУРА
Article_8 PDF

Ключові слова

реактивна потужність
пристрій
вентилі

Як цитувати

Чиженко, О. ., І. . Трач, і К. . Липківський. «МОДИФІКАЦІЯ СХЕМОТЕХНІЧНОГО РІШЕННЯ ТИРИСТОРНОГО РЕГУЛЮВАЛЬНОГО КОМПЕНСАТОРА З АВТОМАТИЧНИМ НАЛАШТУВАННЯМ КОЛИВАЛЬНОГО LC-КОНТУРА». Праці Інституту електродинаміки Національної академії наук України, вип. 47, Липень 2017, с. 054, https://prc.ied.org.ua/index.php/proceedings/article/view/270.

Анотація

Запропоновано схемотехнічне рішення тиристорного регульованого компенсатора (ТРК) з коливальним LC-контуром, налаштованим на четверту гармоніку, в якому використовується на 25 % вентилів менше, ніж у ТРК за відомими аналогічними схемами. Зменшення кількості вентилів призводить до покращення техніко-економічних показників ТРК: мінімізується його обладнання, зменшуються активні втрати електроенергії у його внутрішніх колах. Бібл. 4, рисунок.

Article_8 PDF

Посилання

Chyzhenko O.I., Trach I.V. Influence of network inductance deviations on the modes and characteristics of a thyristor reactive power compensator. Tekhnichna Elektrodynamika. 2017. No 4. Pp. 48–54.

Chyzhenko O.I., Trach I.V. Method of improving the quality of current in the network system – thyristor compensator of reactive power. Pratsi Instytutu Elektrodynamiky NANU. 2017. Issue 46. Pp. 22–30.

Sireesha K.L., Bhushana K.Kumar. Power Quality Improvement in Distribution System Using D-STATCOM. IJEAR. Vol. 4, Issu Spl–1, Jan – Jun 2014. Pp. 58–62.

IEEE Std519-2014. Recommended Practice and Requirements for Harmonic Control in Electric Power Systems. Institute of Electrical and Electronics Engineers, Inc., 445 Hoes Lane, Piscataway, NJ 08854 (http://standards.ieee.org)

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Авторське право (c) 2017 О.І. Чиженко, І.В. Трач, К.О. Липківський

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.