Анотація
Розглянуто питання енергетичної ефективності комбінованих систем енергоживлення і на основі моделювання проведено порівняльний аналіз паралельної та послідовної систем при експлуатації електромобілів у європейському міському циклі UDC, який на цей час застосовується в Євросоюзі для оцінки економічності використання транспортних засобів у міській зоні. Бібл. 3, рис. 10, таблиця.
Посилання
Pavlov V.B., Tretyak M.V. Modeling of electromechanical transmission of traction-transport problem of agricultural support. Tekhnichna Electrodynamica, Subject. vip. Power electronics and energy efficiency. 2012. Part 1. P. 140-143.
Shidlovsky A.K., Zharkin A.F., Novsky V.O., Malakhatka D.O. Simulation of modes of robotic static synchronous reactive pressure compensators and phase-shifting transformer attachments for connecting flexible transmission systems with a change of jet. Pr. Institute of Electrodynamics of the National Academy of Sciences of Ukraine. K .: ІED NANU, 2014. Vip. 38. P. 18–30.
Solero L.L. and Pomilio A. Design of multiple-input power converter for hybrid vehicles. IEEE Trans. Power Electron. Sep. 2005. Vol. 20, No. 5. P. 1007–1016.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Авторське право (c) 2017 А.К. Шидловський, В.Б. Павлов, В.Є. Павленко, Д.О. Малахатка