Анотація
В даній роботі представлено новий підхід визначення енергетичних показників, таких як, питомі витрати палива і коефіцієнт енергоефективності електрогенеруючої установки. Сутність нового методу полягає у визначенні миттєвої потужності установки з подальшою обробкою даних шляхом інтегрування. Використання даного методу дозволило встановити залежність питомих енергетичних показників від рівня навантаження генеруючої установки. Встановлений розподіл дозволяє визначити оптимальні параметри експериментальної установки і витрати при різних рівнях навантаження. Найбільші питомі витрати енергії палива спостерігаються (1189-1297 g/(kW⋅h) і 962-1147 g/(kW⋅h)) при найнижчому і найважчому навантаженні при різних видах палива. Експериментальні дані підвередили, що паливо без домішок етанолу дозволяє генерувати більшу кількість електричної енергії, що доцільно використовувати при виникненні більших потреб. Бібл 8. Рис. 2.
Посилання
Bilodid V.D., Taranets K.V. Small energy and its importance in regional systems of the future. Problemy zahalnoi enerhetyky. 2008. No 18. Pp. 40–47. (Ukr)
Ermilov S. Energy strategy of Ukraine for the period until 2030: problematic issues of content and implementation. Dzerkalo tyzhnia. 2006. No 20. P. 12. (Ukr)
Denysiuk S., Zaichenko S., Opryshko V., Derevianko D. (2021) Assessment of consumers power consumption optimization based on demand side management. Eureka: Physics and Engineering. 2021. No 2. Pp. 19–31. DOI: https://doi.org/10.21303/2461-4262.2021.001689
Zaichenko S., Shevchuk S., Opryshko V., Pryadko S., Halem A., Adjebi A. (2020, October). Determination of autonomous electrical energy source technical condition based on an internal combustion engine. In 2020 IEEE KhPI Week on Advanced Technology (KhPIWeek). 2020. Pp. 305–308. DOI: https://doi.org/10.1109/KhPIWeek51551.2020.9250074
Zaichenko S., Shevchuk S., Opryshko V., Pryadko S., Halem A. Autonomous electric power source energy efficiency improvement by internal combustion engine gases distribution control. In 2020 IEEE 7th International Conference on Energy Smart Systems (ESS). 2020. Pp. 262–265. DOI: https://doi.org/10.1109/ESS50319.2020.9160085
Irimescu A., Vasiu G., Tordai G. T. Performance and emissions of a small scale generator powered by a spark ignition engine with adaptive fuel injection control. Applied energy. 2014. No 121. Pp. 196–206. DOI: https://doi.org/10.1016/j.apenergy.2014.01.078
Rebai Mohamed, et al. Low-Emission Maximum-Efficiency Tracking of an Intelligent Bi-Fuel Hydrogen–Gasoline Generator for HEV Applications. IEEE Transactions on Vehicular Technology 67.10. 2018. Pp. 9303–9311. DOI: https://doi.org/10.1109/TVT.2018.2861902
Onishchenko D.O., Pankratov S.A., Zotov A.A., Osipkov A.S., Poshekhonov R.A. Study of influence of hydraulic thermo-electric generator resistance on gasoline engine efficiency. International journal of applied engineering research. 2017. No 12(5). Pp. 721–727.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Авторське право (c) 2023 С.В. Зайченко, Р.Д. Кулиш