ВИЗНАЧЕННЯ ВПЛИВУ СКЛАДУ ПАЛИВА І РІВНЯ НАВАНТАЖЕННЯ НА ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ АВТОНОМНИХ ДЖЕРЕЛ ЖИВЛЕННЯ З ІСКРОВИМ ЗАПАЛЮВАННЯМ
Article_8 PDF

Ключові слова

локальна система
дизель-генератор
графік навантаження
агрегатор

Як цитувати

Зайченко, С. ., і Р. . Кулиш. «ВИЗНАЧЕННЯ ВПЛИВУ СКЛАДУ ПАЛИВА І РІВНЯ НАВАНТАЖЕННЯ НА ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ АВТОНОМНИХ ДЖЕРЕЛ ЖИВЛЕННЯ З ІСКРОВИМ ЗАПАЛЮВАННЯМ». Праці Інституту електродинаміки Національної академії наук України, вип. 65, Серпень 2023, с. 050, doi:10.15407/publishing2023.65.050.

Анотація

В даній роботі представлено новий підхід визначення енергетичних показників, таких як, питомі витрати палива і коефіцієнт енергоефективності електрогенеруючої установки. Сутність нового методу полягає у визначенні миттєвої потужності установки з подальшою обробкою даних шляхом інтегрування. Використання даного методу дозволило встановити залежність питомих енергетичних показників від рівня навантаження генеруючої установки. Встановлений розподіл дозволяє визначити оптимальні параметри експериментальної установки і витрати при різних рівнях навантаження. Найбільші питомі витрати енергії палива спостерігаються (1189-1297 g/(kWh) і 962-1147 g/(kWh)) при найнижчому і найважчому навантаженні при різних видах палива. Експериментальні дані підвередили, що паливо без домішок етанолу дозволяє генерувати більшу кількість електричної енергії, що доцільно використовувати при виникненні більших потреб.  Бібл 8. Рис. 2.

https://doi.org/10.15407/publishing2023.65.050
Article_8 PDF

Посилання

Bilodid V.D., Taranets K.V. Small energy and its importance in regional systems of the future. Problemy zahalnoi enerhetyky. 2008. No 18. Pp. 40–47. (Ukr)

Ermilov S. Energy strategy of Ukraine for the period until 2030: problematic issues of content and implementation. Dzerkalo tyzhnia. 2006. No 20. P. 12. (Ukr)

Denysiuk S., Zaichenko S., Opryshko V., Derevianko D. (2021) Assessment of consumers power consumption optimization based on demand side management. Eureka: Physics and Engineering. 2021. No 2. Pp. 19–31. DOI: https://doi.org/10.21303/2461-4262.2021.001689

Zaichenko S., Shevchuk S., Opryshko V., Pryadko S., Halem A., Adjebi A. (2020, October). Determination of autonomous electrical energy source technical condition based on an internal combustion engine. In 2020 IEEE KhPI Week on Advanced Technology (KhPIWeek). 2020. Pp. 305–308. DOI: https://doi.org/10.1109/KhPIWeek51551.2020.9250074

Zaichenko S., Shevchuk S., Opryshko V., Pryadko S., Halem A. Autonomous electric power source energy efficiency improvement by internal combustion engine gases distribution control. In 2020 IEEE 7th International Conference on Energy Smart Systems (ESS). 2020. Pp. 262–265. DOI: https://doi.org/10.1109/ESS50319.2020.9160085

Irimescu A., Vasiu G., Tordai G. T. Performance and emissions of a small scale generator powered by a spark ignition engine with adaptive fuel injection control. Applied energy. 2014. No 121. Pp. 196–206. DOI: https://doi.org/10.1016/j.apenergy.2014.01.078

Rebai Mohamed, et al. Low-Emission Maximum-Efficiency Tracking of an Intelligent Bi-Fuel Hydrogen–Gasoline Generator for HEV Applications. IEEE Transactions on Vehicular Technology 67.10. 2018. Pp. 9303–9311. DOI: https://doi.org/10.1109/TVT.2018.2861902

Onishchenko D.O., Pankratov S.A., Zotov A.A., Osipkov A.S., Poshekhonov R.A. Study of influence of hydraulic thermo-electric generator resistance on gasoline engine efficiency. International journal of applied engineering research. 2017. No 12(5). Pp. 721–727.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Авторське право (c) 2023 С.В. Зайченко, Р.Д. Кулиш

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.