Анотація
Визначено принципові підходи до побудови слідкуючої системи керування частотою обертання ротора, що компенсує дію гіроскопічного моменту в електроприводі з великим кінетичним моментом ротора. Особливість системи управління полягає в слідкуванні частоти обертання компенсуючого ротора за змінною частотою основного приводного двигуна. Водночас частоти обертання основного та компенсуючого роторів зазвичай не співпадають. Вибір частоти обертання компенсуючого ротора проведено за умови мінімізації його об'єму й маси. Бібл. 7, рис. 4.
Посилання
Akinin K.P., Isakov G.V. Single-phase power supplies for autonomous voltage inverters. Tekhnichna El-ektrodynamika. Thematic issue: Problems of modern electrical engineering. 2002. P.3. Pp. 80–81.
Antonov A.E. Features of the work of hand tools with high-speed electric drive. Tekhnichna Elektrodynamika. 2015. No 5. Pp. 36–41.
Antonov A.E., Mikhailik E.M. Choice of rotor parameters for compensation of gyroscopic torque in high-speed electric drive. Pratsi Instytutu Elektrodynamiky NANU. 2015. Issue 42. Pp. 60–64.
Klimov D.M., Kharlamov S.L. Dynamics of the gyroscope in the cardan suspension. М.: Nauka, 1978. 208 p.
Pavlov V.A. Basics of design and calculation of gyroscopic devices. L: Sudostroyenye, 1967. Pp. 146–150.
Siff E., Emerich K. Introduction to gyroscopy. М.: Machynostroenye, 1965. 124 p.
Robert C. O`Handley Modern Magnetic Materials: Principles and Applications. New York: John Wiley & Sons, 2000. 768 p.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Авторське право (c) 2017 О.Є. Антонов, К.П. Акинін, В.Г. Кіреєв